Kövess minket:
Eseménynaptár
2024. május
H
K
Sz
CS
P
Szo
V
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Összes esemény ›

Főoldal / Pályázatok / GINOP 6.2.3-17-2017-00038 / Fejlesztési területek / 7. Humánerőforrás (pedagóguskultúra és módszertan) fejlesztése munkacsoport

GINOP 6.2.3-17-2017-00038

Projekt megnevezése: Lemorzsolódás csökkentése a Szekszárdi Szakképzési Centrum tagintézményeiben

Projekt azonosító száma: GINOP 6.2.3-17-2017-00038

Kedvezményezett neve: Tolna Megyei Szakképzési Centrum

Projekt megvalósítás időszaka: 2018. január 1 – 2021. június 30.

Szerződött támogatási összeg: 550 Millió  Ft

Támogatás mértéke: 100%

7. Humánerőforrás (pedagóguskultúra és módszertan) fejlesztése munkacsoport beszámoló

Gyakornoktanár mellé mentortanárok kijelölése:

Nevelőtestületi óralátogatások a tagintézmények éves munkaterve szerint:

Az óralátogatások mindkét tanévben a munkaterv szerint kerültek sorra. Az óralátogatásokról jegyzőkönyv készült. Az óralátogatások célja az ellenőrzésen túl a szakmai, módszertani segítségnyújtás volt.

A 2018/2019-es tanévben 2 kolléga minősítő eljárásában, illetve annak előkészületi munkájában vett részt a vezetőség. A 2020-as minősítési eljárásba 3 kolléga jelentkezett. Mindegyik esetben a Pedagógus II. fokozat elérése volt a cél. A 2020-as minősítések során az óralátogatások a koronavírus veszélyhelyzet miatt elmaradtak.

Csapatépítés, közös kulturális program:

Tannévzáró ebéd, valamint karácsonyi ebéd során volt lehetősége a közösség építésre, valamint színházlátogatáson is részt vettünk. Dunaújvárosi Bartók Kamaraszínházban tartandó a Twist Olivér c. előadás megtekintése, melynek időpontja: 2019.10.18.

Középiskolák közötti szakmai együttműködések erősítése

A szomszédos Magyar László Gimnáziummal jó kapcsolatot ápolunk. Mindkét évben segítettük a gimnázium pályaválasztási napjának megrendezését. Valamint különböző sporteseményeken mérhették össze erejüket a tanulók: futsal, judo. teqball.

Tantestületi tréning (pedagógiai kultúraváltás, hatékonyság növelés céljából):

A két év alatt a belső megosztásra törekedtünk. Több alkalommal szerveztünk olyan ismeretátadó tevékenységet, ahol a kollégák egymástól tanulhattak, hiányos részterületeiket fejlesztették. Pl. online feladat készítő programok, továbbképzéseken hallottak átadása. A digitális munkarendre való átállás során kiemelt fontosságú volt a kollégák betanítása a google classroom rendszer használatába. Ezen kívül egyéb online feladatkészítő programok használatát is el kellett sajátítaniuk. A módszerek megbeszélése, összehangolása, a célok megfogalmazása online értekezletek során került sor. Gyakran tartottunk nevelőtestületi értekezleteket a microsoft teams segítségével, ahol a tanulók digitális munkarendben nyújtott teljesítményét is értékelni tudtuk.

 Pedagógiai tájékoztatás vagy tanácsadás POK bevonása a nevelő-oktató tevékenység átalakítására:

Az alábbi továbbképzéseken vettek részt kollegáink a 2019/2020-as tanévben, melyeken jó pedagógiai módszereket, gyakorlatokat ismertek meg:

Kapcsolódó képgaléria

  
  
© 2019 Tolna Vármegyei Szakképzési Centrum / Minden Jog Fenntartva